Πέμπτη 24 Απριλίου 2008

Με δυο λόγια

Δεν ξέρω γιατί άνοιξα αυτό το ιστολόγιο. Μερικοί λένε ότι πρόκειται για ημερολόγιο. Διαφωνώ τελείως, ή "κάθετα" όπως λένε μερικοί. Αυτό το "κάθετα" μου στέκεται σαν πέτρα στο στομάχι, αλλά το ακούω κάθε μέρα στην τηλεόραση. Εμένα μου θυμίζει τον καθηγητή μου των μαθηματικών που μας δίδασκε γεωμετρία. "Κάθετη σε μια γραμμή ή σε ένα επίπεδο, είναι κάθε ευθεία που όταν τέμνεται μαζί τους σχηματίζει γωνία 90 μοιρών." Τώρα, πώς γίνεται οι γνώμες μερικών να είναι κάθετες με τις γνώμες άλλων συνανθρώπων μας, αυτό είναι ένα μέγα μυστήριο! Το πιο σωστό κατά τη γνώμη μου θα ήταν να λέγεται ένα "διαφωνώ πλήρως", αντί του ακατανόητου "είμαι κάθετος".

Αλλά παρασύρθηκα τελείως και ξέφυγα από αυτό που ήθελα να πω σχετικά με τα ιστολόγια ή ημερολόγια. Προσωπικά, όσα θα γράφω εδώ θα είναι σκέψεις και απόψεις από όσα βλέπω και παρατηρώ στην καθημερινή μου ζωή. Τίποτα απολύτως προσωπικό δεν πρόκειται να γραφεί εδώ, όπως π.χ. αν με απατά η γυναίκα μου, ήν αν μου φέρθηκε άσχημα ο προιστάμενός μου ή πώς πέρασα στις διακοπές μου κ.ο.κ. Θα σχολιάζω και θα λέω τη γνώμη μου για κάθε τι που πέφτει στην αντίληψή μου, για γεγονότα, συμπεριφορές, πράξεις, ιδέες, διάφορες "κοτσάνες" που ακούω κ.τ.λ. Θέλω να το κάνω αυτό περισσότερο για να εκτοτώνομαι, γιατί είμαι ένας μονόχνωτος μοναχικός λύκος, που με πολύ λίγους ανθρώπους μπορεί να συνεννοηθεί. Οι φίλοι μου είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Γνωστούς έχω πάρα πολλούς, με τους οποίους όμως δεν μπορώ να ανταλλάξω μια κουβέντα της προκοπής, εκτός από τα σχετικά με τον καιρό και την ακρίβεια στην αγορά! Εδώ σ' αυτό εδώ το ιστολόγιο ελπίζω να μπορω να ξεδίνω και να ξεθυμαίνω για όσα στραβά βλέπω και ακούω γύρω μου. Αν βρεθεί και κάποιος να ανταλλάξει κάποιο σχόλιο μαζί μου για τα γραφόμενά μου, έχει καλώς, αν όχι εγώ θα τα λέω κι εγώ θα τ' ακούω. Δεν θα με πειράζει καθόλου νομίζω.

Δυο λόγια για το όνομά μου. Ο Γιόζεφ Κ. είναι ο κύριος ήρωας της "Δίκης" του Φραντς Κάφκα, που ντελώς ξαφνικά ένα πρωί βρέθηκε κατηγορούμενος, χωρίς να έχει διαπράξει κανένα απολύτως αδίκημα. Νιώθω  σα να με συνδέει κάποιο συναίσθημα ανεξιχνίαστο μα και παράξενο μαζί του. Όχι βέβαια ότι ζω σε έναν εφιαλτικό κόσμο σαν τον κόσμο του Γιόζεφ Κ., αλλά υπάρχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ τους. Περί αυτού όμως, θα τα πούμε κάποια άλλη φορά.
Αλλά πολλά έγραψα, γιατί συνήθως είμαι πολύ λιγόλογος. Σταματώ λοιπόν εδώ και εύχομαι σε όλους τους φανταστικούς αναγνώστες μου Καλή Ανάσταση, όπως συνηθίζεται..............

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Locations of visitors to this page