Παρασκευή 25 Απριλίου 2008

Διαδικτυακά παθήματα

Το φυσάω και δεν κρυώνει αυτό που έπαθα προ ημερών. Ξαφνικά ένα πρωί, σαν κεραυνός εν αιθρία, έλαβα στο κινητό μου ένα φλογερό μήνυμα: "Ήμουνα χθες στο τσατ ρουμ και σε θαύμασα. Μου αρέσεις πολύ και θέλω να γνωριστούμε. Στείλε μήνυμα Μ ΝΑΝΤΙΑ." Σε τσατ ροομ έχω πολλά χρόνια να μπω και γιαυτό αμέσως σκέφτηκα ότι η κοπέλα έκανε κάποιο λάθος και της έστειλα με τρεις λέξεις το σχετικό μήνυμα.
Αμέσως όμως έλαβα ένα δεύτερο μήνυμα που έλεγε ότι δεν έκανε λάθος, ότι θέλει να με γνωρίσει και ότι θέλει να συναντηθούμε!! Αδιαφόρησα τελείως, αλλά τα μηνύματα ερχόταν απανωτά, όλο με μεγαλύτερο πάθος και όλα τελείωναν με την προτροπή: "στείλε μήνυμα Μ ΝΑΝΤΙΑ". Αυτό με έκανε να προσέξω τον αριθμό τηλεφώνου της λεγόμενης Νάντιας που ήταν τετραψήφιος 4873 και υποψιάζομαι ότι είναι μια καλοστημένη κομπίνα με τα τηλέφωνα. Ρώτησα στον ΟΤΕ να μάθω σε ποιον ανήκει το 4873 αλλά μου είπαν ότι δεν ανήκει σε κανέναν! Είμαι περισσότερο από βέβαιος ότι κάποια ανώνυμη εταιρεία εκμεταλλεύεται τους αφελείς με αυτό το τηλέφωνο. Ένας από αυτούς τους αφελείς φαίνεται ότι είναι και η αφεντιά μου! Την αμαρτία μου όμως την είπα και "αμαρτία εξομολογουμένη, αμαρτία ουκ έστι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Locations of visitors to this page